פרסום יצירתי בשיטת SIT
העידן הנוכחי מאופיין בקצב שינויים אדיר ומציב בפני חברות אתגרים משמעותיים מאי פעם. על מנת להתמודד עם המורכבות הגדולה ועם התחרות הקשה החברות מחויבות ליצירתיות וחדשנות ללא הרף.
יצירתיות בפרסום ובהעברת מסרים היא הדרך היחידה לבלוט בין מיליוני גירויים הזמינים לצרכנים בכל רגע ורגע.
למה כדאי ללמוד דווקא אצלנו?
הקורס אינו מצריך ידע קודם בפרסום או קופירייטינג
הקורס הינו קורס מעשי בו המשתתפים יוכלו להתנסות בניסוח פרסומות ולשפר את יכולותיהם
ב2 מפגשים בלבד, המשתתפים ילמדו איך לחשוב בצורה ייחודית שתתן להם יתרון משמעותי בשוק העבודה
המרצה שלנו
שני מלכה-אברהם
מרצה, מנחה ויועצת, מומחית ליצירתיות וחדשנות בעסקים, בשיווק ובפרסום; עוסקת גם בתחום היזמות ומנחה אקדמית של פרוייקט "יזמים צעירים עושים עסקים" מטעם ארגון "יזמים צעירים ישראל- מיסודו של לאומי". כיום מרצה באקדמיה (אוניברסיטת בן גוריון, מכללת ספיר, המכון הטכנולוגי חולון, המרכז האקדמי פרס ועוד) ומעבירה סדנאות, הרצאות אורח, קורסי מנהלים והדרכות בארגונים. בעלת MSc. בניהול (התמחות בהתנהגות ארגונית) מאוניברסיטת ת"א.
מה בתכנית?
הקורס מורכב משני מפגשים בני 4 שעות כל אחד
מפגש ראשון
נלמד על אתגרי הפרסום,
כיצד להעביר מסרים שאי אפשר לפספס ונבצע התנסויות מעשיות
מפגש שני
נלמד על הקצנות בפרסום,
כיצד אפשר להשתמש בכך בשביל לבלוט ונבצע התנסויות מעשיות